dinsdag 1 juli 2014

MISLUKT?

Zorgelijk
Helaas, is in de Pijp niet alles op tuingebied een succes. In de Tweede Sweelinckstraat zijn in samenwerking met het Natuur-& Milieuteam Zuid/De Pijp deze buurtboomtuintjes gerealiseerd. Geloof me de rest van die boomtuintjes zien er net zo treurig uit als die op de foto. Leuk zijn alleen de hekjes van sloophout, maar de beplanting is een drama. Buiten het hekje doet de groenblijvende vaste plant Pachysandra terminalis, bekend als meest voorkomende plant op begraafplaatsen, nog een poging om te groeien. Wat ging er mis? Hebben de buurtbewoners geen zin om water te geven? Stonden er de verkeerde planten? Ik weet het niet. Wel weet ik dat iemand natuurlijk even moet zeggen dat je geen fietsen tegen die hekjes moet zetten. Het zal toch geen fiets van een buurtbewoner zijn? En misschien moet iemand gewoon de leiding nemen. Meer info op www.buurtboomtuin.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie,
Na moderatie door mij wordt hij op mijn blog geplaatst.
Loes Langendijk