dinsdag 4 november 2014

HANDIG

Recht zetten
Ik heb een enorme bewondering voor mensen die handig zijn. Die even snel een boormachine pakken of zelfs een soldeerapparaat in huis hebben. Ik woon hier al acht jaar en er moet nog steeds een klein vouwgordijntje worden opgehangen! Deze bloempot ontdekte ik op een terras en ik zag meteen de extra pootjes om hem recht te zetten. Wie doet zoiets? Zou daar iemand wonen die de hele dag met zijn gereedschapskoffer door het huis sluipt om elke gordijnrail en elk handdoekenhaakje vast te zetten? En zou die ook, net als ik, naast een kast een stel schilderijen hebben staan die al jaren wachten om te worden opgehangen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie,
Na moderatie door mij wordt hij op mijn blog geplaatst.
Loes Langendijk