woensdag 30 maart 2016

TWEEDE TUIN TUINENREIS ENGELAND

Biddulph Grange
Vandaag het verslag van de tweede tuin van de tuinenreis met Garden Tours. Eenmaal thuis kreeg ik griep. Daarom nu pas Biddulph Grange. Een beauty van een Victoriaanse tuin die onderverdeeld is in 'kamers' die allemaal hun eigen identiteit hebben. Er is een Chinese tuin, een Egyptische en een Italiaanse tuin. Het is een tuin die je fantasie aan het werk zet, want ik moest steeds denken aan de ontwerpers die dit ooit bedacht hebben. Alles is prachtig beplant en als straks alle rododendrons bloeien, moet het helemaal spectaculair zijn. Ik heb die bloeiende rodo's niet gemist ik vond alle tinten groen die prachtig met elkaar werden afgewisseld al mooi genoeg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie,
Na moderatie door mij wordt hij op mijn blog geplaatst.
Loes Langendijk